Bokning

Kul att ni funderar på att göra en bokning eller förfrågan om en lägerskola hos oss

När ni väljer att förlägga er lägerskola hos oss så levererar vi alltid ”all inclusive”. Detta betyder att allt ingår redan från början. Ni får tillgång till alla typer av aktiviteter och lokaler som vår anläggning har att erbjuda. Ni blir serverade frukost, lunch, mellanmål, middag samt kvällsmål. Vi lägger inte på något extra för att ni tex vill åka bananbåt efter vattenskotern eller gå vår höghöjdsbana fler än en gång. Detta betyder att ni under er lägerskola kan ändra i ert program som ni önskar. Det är ni som disponerar er tid hos oss och väljer vad ni vill göra.
De enda kostnader som kan tillkomma är kostnader för transport till och från gården. Städning samt eventuell hyra av sängkläder.

Det viktigaste för oss är att ni blir nöjda med er upplevelse och förhoppningsvis väljer att återkomma till oss.

Information vi behöver för att kunna ta emot er bokning:

• Kontaktperson, Namn, e-post, mobilnummer
  • Namn på skola och klass/klasser
  • Antal deltagare inklusive elever, vårdnadshavare, pedagoger
  • Mål med lägerskolan, val av program, samt önskemål om aktiviteter
  • Vistelsens längd, antal dagar och nätter
  • Mellan vilka datum vill ni vara på lägerskolan
  • Tillval (transport, städning, sängkläder, extra nätter)

OBS! om ni inte har svar på alla dessa frågor så behöver ni inte fylla i de uppgifterna, detta kan ni komplettera med vid ett senare tillfälle.