Följande ingår i priset för er lägerskola:

• Samtliga måltider dvs, frukost, lunch, mellanmål, middag samt kvällsmål.
  • Samtliga aktiviteter. Detta betyder att ni fritt kan välja från alla de olika aktiviteter som vi erbjuder. Vill ni ha flera pass med bananbåt eller höghöjdsbana så betalar ni INTE extra för detta.
  • Våra pedagoger samt instruktörer som vägleder, coachar och instruerar i de olika pass och aktiviteter ni har valt.
  • Information till vårdnadshavare i form av informationsbrev som innehåller: Information om lägerskolan vad gällande anläggning, aktiviteter, kost, logi, regler samt hälsodeklaration och utrustningslista.
  • Dokumentation av lägerskolan i form av bilder och filmer som vi sätter ihop till ett bildspel.
  • Utvärdering av lägerskolan som deltagarna kan göra tillsammans med sin vårdnadshavare via internet.

Vid bokning av 60 deltagare eller mer är man garanterad exklusivitet på lägergården. Detta betyder att vi inte bokar in någon annan grupp samtidigt på anläggningen.

Vårt koncept är All inklusive gällande både mat och aktiviteter. Detta betyder att ni under er lägerskola kan ändra i ert program och ta bort en eller flera aktiviteter och lägga till det ni önskar

Priser ex moms:

1 dag: 490 kr/deltagare
2 dagar 1 natt: 990 kr/deltagare
3 dagar 2 nätter: 1 390 kr/deltagare
4 dagar 3 nätter: 1 690 kr/deltagare

Följande ingår inte i priset:

• Transport t/r lägergården, (vi kan ge er ett kostnadsförslag på transport)
  • Städning (vi brukar göra detta som en aktivitet i samarbete tillsamman med deltagarna)
  • Sängkläder (kan hyras på plats)